הרב גורדין: "ברק אדם קיצוני מאוד שקרא למרי אזרחי, מחרחר ריב ושנאה"

    אסתי פלד No Comments on הרב גורדין: "ברק אדם קיצוני מאוד שקרא למרי אזרחי, מחרחר ריב ושנאה"

    הרב עמיחי גורדין מרבני ישיבת 'הר עציון' בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' | על הצטרפותו דל יאיא פינק למפלגתו של ברק: "איתמר בן גביר הרבה יותר ממלכתי מאהוד ברק שמחרחר ריב ושנאה, איך הוא מלין על הבית היהודי?" | "אם רב היה אומר מה שברק אמר היו שוחטים אותו" | ומשימת האחדות בימין | האזינו

    רק מייצר שנאה ומחרחר ריב. אהוד ברק צילום: פלאש 90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרב עמיחי גורדין מישיבת 'הר עציון' בריאיון מיוחד ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על חזרתו שוב של אהוד ברק לפוליטיקה, "צריך להבדיל בין עברו כרמטכ"ל לבין פעולותיו בשנים האחרונות, בהם הוא מחרחר שנאות, הוא הטיף למרי אזרחי, הרב טאו אמר פחות ממנו וחטף על הראש כנראה שמה שלו מותר לרב אסור".

    דבריו של ברק עברו כל גבול: "יאיא פינק בא בטענות כנגד הבית היהודי על החיבור עם עוצמה יהודית, אבל ההתנהלות של ברק היא הרבה פחות ממלכתית מבן גביר, הוא קרע לרב סדן רב משיחי וקוקיאיני, הוא דיבר כנגד הרב קוק שהפך אותו לשם נרדף לגזענות ומשיחיות זה פשוט לא ייאמן. אם רב היה אומר את דבריו של ברק היו שוחטים אותו".

    זה שאדם היה ראש ממשלה לשעבר ורמטכ"ל לשעבר ככה מדבר? איזה שיח נהיה פה? באיזה חברה אנחנו חיים? יאיא פינק אומר שאנחנו נהיינו קיצוניים בניגוד לעבר, לאיפה הוא מושיט יד, לאדם שכל תכליתו לייצר שנאה בין המגזרים, שמאשים את הרב סדן בגזענות ומשיחיות.

    האזינו לריאיון המלא:

    צילום: פלאש 90

     

     



    0 תגובות